Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už aby ta návštěva odešla…

Minulý týden, jsem se jednoho dne vracel z práce domů a už ani nevím, jestli se to stalo. Na parkovišti v práci, či na parkovišti u supermarketu, kde jsem se cestou stavoval, ale stalo se to. Náhle se ke mně přidali dvě krásné...

Minulý týden, jsem se jednoho dne vracel z práce domů a už ani nevím, jestli se to stalo na parkovišti v práci, či na parkovišti u supermarketu, kde jsem se cestou stavoval, ale stalo se to. Náhle se ke mně přidali dvě krásné, mladé, usměvavé dívky. Nějak jsme se dali do řeči. Ony byly samý úsměv. A než jsem se nadál, byli jsme u nás doma. Mohl jsem si všimnout, že za těmi jejich úsměvy se zračí ještě cosi. Jako, když ta jiskra v jejich oku, není úplně bezelstná, ale spíše trochu šibalská, až zlomyslná. Ale nevšiml jsem si. Jejich kouzlo bylo silnější. Také mi vůbec nepřišlo divné, že jsem přišel domů se dvěma krásnými mladými slečnami a nikdo doma nic nenamítá. Nepřišlo. Opět to kouzlo asi bylo nějak silnější.

    Dal jsem si kávu, tak jako každý den a jelikož jsem byl celkem unavený, natáhl se na gauč. Jedna z těch slečen se ke mně přitulila a po chvíli jsem cítil horkost v celém těle. V tu chvíli, jako by mne ta druhá přiškrtila, až jsem se rozkašlal. Nechápavě jsem na ni pohlédl. Ta první se odtáhla a něco pošeptala té druhé. Obě se začaly smát. Teď už jsem zahlédl v jejich očích ty zlomyslné ohníčky. Jak bylo mé tělo rozpálené, zjistil jsem, že se hrozně moc potím. A pak to začalo. Náhle mne jedna udeřila přes záda. Pak přes nohy, přes ramena. V uších mi zněl jen ten zvonivý smích. Po chvíli mne zase přiškrtila. Sotva jsem popadal dech. Ani nevím, jak dlouho to trvalo. Pak se náhle ke mně zase ta první přitulila, jakoby mne chtěla utěšit. Byl jsem naprosto vysílený a vše mne bolelo. Mé tělo se opět zahřálo a opět následovalo to co před tím. Byl jsem šťastný, když jsem upadl do slastného nevědomí.

   Byla ještě noc, když jsem se probral. Celý zpocený, zmlácený, vyčerpaný. V hlavě marně pátral nad tím, co se vlastně stalo. Došel jsem se osprchovat a převlékl se do suchého oblečení. Když jsem se chtěl zavrtat zpět do peřin, už tam byly obě zase. A opět nejprve svádění a tulení, aby následoval nepochopitelný výprask a škrcení.  Tak to probíhalo ještě několik dní.

   Přišel konečně den, kdy se zdálo, že už o mne ty dívky nemají takový zájem, jako na začátku. Stále si něco šuškali a smáli se. „Neboj. Přece tě nezabijeme,“ řekla jedna s úsměvem. „Ale bojoval jsi fakt statečně,“ smála se i druhá. „Je však na čase se rozloučit. My půjdeme o dům dál. Třeba si nás budou někde více rozmazlovat a ne, jako ty samé horké čaje, med, citrony.“  „Něco jsem dělat musel,“ odpověděl jsem, „přeci se nevzdám bez boje.“

   Ještě než odešly, tak mne upozornily, že ještě úplně fit nejsem. Stačilo, když mne poplácaly po stále bolavých zádech, žebrech, pažích i nohách. Ještě stále se mi těžce dýchalo, ale když konečně odešly, tak se mi přeci jen ulevilo. Až půjdete po ulici, nebo je potkáte v práci, či na nákupu, dejte si pozor, koho si zvete do bytu. Jsou to sice krásné víly, ale také to mohou být harpie. V každém případě tyhle dvě byly slečna Horečka a paní Chřipka. A fakt je nechci potkat znovu, co nejdéle.

Autor: Vladimír Samiec | čtvrtek 21.1.2016 19:28 | karma článku: 23,87 | přečteno: 1750x
  • Další články autora

Vladimír Samiec

Se psem za hranicí rizika

Každý večer vyrazíme s naší fenkou jezevčíka, teď už starší paní, které se chce čůrat i po desáté, tedy takřka v noci, ven a zatím co já s kochám nebem plným hvězd a dorůstajícím, nebo naopak couvajícím měsícem...

27.10.2020 v 6:31 | Karma: 20,99 | Přečteno: 615x | Diskuse| Politika

Vladimír Samiec

Dala si ODS vlastní gól?

V poslední době se snaží ODS vzdorovat ANO a být alternativou. Být tou správnou pravicovou, možná také jedinou, pravicovou, stranou.

17.3.2019 v 15:11 | Karma: 38,12 | Přečteno: 1245x | Diskuse| Politika

Vladimír Samiec

Že by lidé již nechtěli sociální strany?

Ta otázka padla v „Událostech, komentářích“ při rozhovoru s leaderem ČSSD p. Zaorálkem. Podstatou bylo, zda ještě lidé vůbec chtějí tyto sociálně zaměřené strany. Je ještě vůbec požadavek sociální ochrany občanů v dnešní době?

29.10.2017 v 16:03 | Karma: 12,95 | Přečteno: 557x | Diskuse| Politika

Vladimír Samiec

Proč ČSSD tak přesvědčivě prohrála?

Volby skončili před týdnem a mnoho komentátorů, novinářů, politiků i blogerů se již snažilo o nějakou analýzu výsledků. I já se pokusím. Tentokrát bych se chtěl zamyslet jen nad jedním z výsledků. Propad ČSSD.

29.10.2017 v 14:38 | Karma: 28,57 | Přečteno: 931x | Diskuse| Politika

Vladimír Samiec

Tak nám kuřáky vyhnali do ulic

Právě dnes začal platit zákon, který nás všechny, ať chceme, nebo nechceme, má chránit před následky kouření a jiných návykových látek. To že tento zákon zasahuje do svobody majitelů restaurací, aby si svobodně rozhodli, zda ...

31.5.2017 v 19:05 | Karma: 23,58 | Přečteno: 611x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Soud rozhodne v případu upálení družky. Bylo to italské manželství, říká obžalovaný

25. dubna 2024  9:45

Krajský soud v Brně dnes vyhlásí rozhodnutí v případu muže, kterého obžaloba viní z vraždy družky v...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Autor fejetonů a detektivních povídek. Autor knih "Rozhodnutí zabíjet" , "Ale já jim neřekla, aby ho zabili..." a "31 je obráceně 13." Nezávislý publicista. Amatérský historik. Více informací o mě na facebooku, nebo mém webu: http://www.vsamiec.estranky.cz/