Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě fascinuje, jaký v tom mají "pořádek". Před dvěma lety jsem odešel od svého operátora, protože mě nakrknul - no je to poněkud mírný výraz, ale cenzor nikdy nespí. Telefonicky mi učinil skvostnou nabídku, jako dlouholetému zákazníkovi (10 let). Ještě než jsem se nechal přesvědčit, zjistil jsem na jejich stránkách, že pokud si tu samou službu bez ohledu na to jak dlouho u nich jsem, zřídím přes net, ještě na tom ušetřím další 250 Kč měsíčně. To mě tak rozpálilo, že jsem navštívil nejbližší prodejnu a protože už jsem nebyl pod smlouvou, opustil jejich řady a číslo převedl ke konkurenci. Během následujícího roku mi opakovaně volali další a opět učinili skvělé nabídky pro dlouhodobé zákazníky. Když jsem dotyčným sdělil, že už jaksi nejsem jejich zákazníkem, většinou přišlo překvapivé koktání. I nyní po dvou letech se minimálně jednou měsíčně najde nějaké trdlo, které mi volá v domnění, že jsem stále zákazníkem O2. Firma, která ani netuší, kdo je jejich ovečkou, ve mně rozhodně nebudí důvěru.

1 0
možnosti

Jak se jednou stanete zákazníkem O2, máte to na věky věků ;-D tedy, možná už nekasírujou pozůstalé za poplatky v měsících, kdy už byl uživatel po smrti, já nevím... ;-)

0 0
možnosti

Musíte být jako oni - bavit se o tom, o čem nechtěj ;-D ideální je přejít do protiútoku hned: "Odkud máte moje číslo? Nevíte? A můžete ho ze své databáze vymazat, aby mi už nikdo nevolal? Nemůžete? A můžete mě spojit na někoho, kdo může? Nemůžete? A na svého nadřízeného mě spojit můžete? A můžete mi nahrávku tohoto rozhovoru zaslat na mail?" Neztratíte tím tolik času a brzy vám dají pokoj. Držím palce ;-)

2 0
možnosti

Moc složité. Stačí říct že z tohohle mobilu nevoláte, máte služební a všechno zadarmo. To dají pokoj ještě dřív a z databáze si vás vymažou samy.

4 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Autor fejetonů a detektivních povídek. Autor knih "Rozhodnutí zabíjet" , "Ale já jim neřekla, aby ho zabili..." a "31 je obráceně 13." Nezávislý publicista. Amatérský historik. Více informací o mě na facebooku, nebo mém webu: http://www.vsamiec.estranky.cz/