Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"I když si zakládají na křesťanských ideálech, věřím, že by na svou kandidátku klidně přemluvili i čerta. Vždyť on má celkem slušný voličský potenciál."... Pěkně řečeno. Karma.R^;-D

1 0
možnosti
PM

Stačí se podívat, kdo kandiduje proti němu. A vzhledem k účasti kolem 15-20% ve volbách to má Bursík skoro jisté.

0 0
možnosti
Foto

To je právě to, z čeho mám obavu. Člověk, který by jinak neměl šanci se prostě sveze a najednou je zpět. Dveřmi ho vyhodí a oknem se vrátí...

4 0
možnosti
PS

Já osobně jsem také velkým zastáncem ekologie.

Třídím odpadky a pokud vím že daná věc by ještě mohla posloužit svému účelu, snažím se ji neničit ale případně darovat bezdomovcům atd. A když nezbyde, nakonec ji přeci jen odnesu na sběrný dvůr, aby se někde nepovalovala a nepočkozovala životní prostředí.

Myslím, že recyklace pana Bursíka v TOP09 je takové bezpečné odložení nepotřebného šmejdu na skládku mezi další odpad aby neškodil jinde.

4 0
možnosti
Foto

Já se jen bojím, aby přeci jen neškodil. Ono, když ze smetí vytáhnete radioaktivní odpad, tak bude dál ozačovat, i když mohl být bezpečně odložen na skládce

2 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Autor fejetonů a detektivních povídek. Autor knih "Rozhodnutí zabíjet" , "Ale já jim neřekla, aby ho zabili..." a "31 je obráceně 13." Nezávislý publicista. Amatérský historik. Více informací o mě na facebooku, nebo mém webu: http://www.vsamiec.estranky.cz/