Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jste nezodpovědný občan! V koronavirovém ohrožení se přestaňte kochat šmírováním oblohy a fenku naučte na nočník.

;-DR^R^R^

1 0
možnosti
JV

No jo, zase mají lidi nabito k sestřelení vlády. Tentokrát jsou problémem psí venčící vycházky po 22. hodině. Jsou tací, kteří umí vymezit území o poloměru 500 m, území si vytyčí v terénu přesně od těžiště půdorysu svého bytu a budou o tom psát sáhodlouhé filipiky. ;-D;-D;-D Pan autor jistě pořídí své jezevčici poněkud delší vodítko, aby mohla očurávat své oblíbené strategické body, které se nacházejí za hranicí jím vytyčeného venčícího území a on nemusel porušovat hygienické nařízení. Též je možné svého psíka venčit v časnější večerní hodině a nějakými 500 metry si nelámat hlavu. :-/

0 0
možnosti
Foto

On bude pejsek čůrat podle vládního nařízení? Toho se držte Vy, ale aspoň pejskům tu svobodu dopřejte.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nojo i já si v Googlu změřil kam až můžu a zjstil jsem, že ve dne se budu pohybovat těsně na hranici a i kousek za ní. Nu což říkám si že to měření v mapách není úplně přesné. Průšvih by ovšem byl kdybych měl psa venčit podle svého trvalého bydliště. To by mi nevyšlo asi o 15 km.;-D

2 0
možnosti
Foto

Já teď přesně nevím, jestli se to týká jen intravilánu nebo i extravilánu.

Tady už dochází k strašnému zmatku, protože všichni si kolem svého bydliště zatloukají kolíky do 500m kruhu, čímž se tyto kružnice různě protínají a ve tmě není vidět, zda jsem ještě před vlastním kolíkem nebo už zločinně u kolíku souseda. Navrhuji, aby byl každý kolík označen číslem domu, aby nedocházelo k trapnému porušování vyhlášky.

1 0
možnosti
ND

No vida jaké vám poskytla naše vláda šťastné pocity :-)

Já té psí hranici nerozumím, ale co, nemusím rozumět všemu, zvláště kdyz už nemám psa... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Autor fejetonů a detektivních povídek. Autor knih "Rozhodnutí zabíjet" , "Ale já jim neřekla, aby ho zabili..." a "31 je obráceně 13." Nezávislý publicista. Amatérský historik. Více informací o mě na facebooku, nebo mém webu: http://www.vsamiec.estranky.cz/